Op het snijvlak van beeldhouwkunst en schilderkunst onderzoekt Stéphane Tambeur hoe vorm, licht en kleur onze perceptie van ruimte kunnen beïnvloeden.
Met lichtgevende wandobjecten, hangende structuren en kleurrijke volumes biedt elk werk een visuele ervaring die balanceert tussen geometrische strengheid en zintuiglijke poëzie.
De LightScapes zijn lichtgevende wandobjecten waarin licht materie en diepte krijgt.
Deze uitgeholde vormen fungeren als stille nissen en organiseren de wandruimte rond een zacht, indirect licht.
Ze houden het midden tussen minimalistisch meubilair en miniatuurachitectuur en nodigen uit tot contemplatie, in een subtiel evenwicht tussen functie en abstractie. De mobielen, met hun zwevende, bijna muzikale lijnen, tekenen een fragiele en bewegende architectuur in de lucht.
Hun stille evenwicht creëert een langzame, zwevende choreografie. Het zijn open, luchtige werken die zowel met de leegte als met de omgeving waarin ze zich bevinden in dialoog treden.
De volumineuze muurschilderingen, met heldere en verzadigde kleuren, vallen zowel onder schilderkunst, reliëf als design. Elk stuk combineert kleurrijke vlakken met gebeeldhouwde rondingen of spanningen.
Het zijn modules op de grens van object en beeld, die spelen met schaduwen en optische illusies, terwijl ze hun materialiteit in de ruimte bevestigen.
Een project van BlackWool × MINIMÈTRE Met All Means, All Materials bundelen de studio’s BlackWool en MINIMÈTRE hun krachten om hedendaagse maakprocessen te verkennen als een ruimte van hybridisatie tussen ambachtelijke gebaren en digitale technieken.
Centraal in het project staat een sofa, ontworpen als een manifest, waarin materialen uit radicaal verschillende werelden samenkomen.
De wol, gekaard en met de hand gesponnen, is verrijkt met multimix — een mengsel van vezels afkomstig uit textielafval.
Ze wordt gecombineerd met keramische elementen die 3D-geprint zijn — een ambachtelijke benadering gestuurd door additieve technologie — en geëxtrudeerde aluminium profielen, afkomstig uit een gestandaardiseerd industrieel proces.
Elk materiaal belichaamt een eigen productiemethode, ritme en verhouding tot het gebaar. Samen vormen ze een functioneel en narratief object dat de spanningen en complementariteiten tussen traditie, innovatie en productie blootlegt.
Rond dit centrale stuk onthult de installatie de achterzijde van het project: experimenten, gereedschap, materiaalstalen en maakverhalen.
Alles samen vormt een open en sensitieve werkwijze, waarin de materie zowel leidt als antwoordt.
All Means, All Materials nodigt uit om onze manieren van maken, produceren en overdragen opnieuw te bekijken.
Amoroma, het nieuwe Belgische lederwarenmerk, ontworpen in België door interieurarchitecte Géraldine Vincent.
De tassen, riemen en schoenen worden vervaardigd in Italië, in twee ateliers in Florence en een derde aan de Adriatische kust. Durf. Elegantie. Creativiteit.
Deze conceptstore, amoroma, nodigt u uit om zijn creaties te ontdekken en u onder te dompelen in zijn unieke wereld.
De winkel Amoroma opent op 1 september en bevindt zich op Chaussée de Waterloo 533, op een steenworp afstand van de Avenue Louis Lepoutre. Openingsavond op 18 september van 17 tot 22 uur.
Bij Atelier HD creëren we keramische objecten die ruimtes op een andere manier bewonen – niet helemaal kunstwerken, niet helemaal functionele objecten.
Ons speelveld ligt op de grens tussen kunst en design, een beweeglijk gebied waar hand, materiaal en vorm vrij met elkaar in gesprek gaan.
Met ARCUUM wilden we precies dat grensgebied verkennen. Het woord komt van het Latijnse arcus: een boog, een brug, een doorgang. Voor ons symboliseert het de verbinding tussen twee werelden, de emotie van een uniek stuk en de aanwezigheid van een object dat is ontworpen voor het interieur.
ARCUUM is een uitnodiging om over te steken, om anders te kijken naar wat een object voor de leefruimte kan zijn wanneer het voortkomt uit een artistiek gebaar. We werken met vier handen, in een traag en fysiek ritme. Klei is onze basis – en vaak ook onze leidraad.
Niets is geautomatiseerd: elk stuk doorloopt een lang proces van vormen, assembleren, bakken en glazuren. Tijd maakt deel uit van het object. En precies dat maakt elke creatie levendig en uniek.
Met ARCUUM willen we tonen dat design ook kunst kan zijn, en dat een ambachtelijk gebaar een ruimte kan transformeren.
Tijdens het weekend van 20-21 oktober zullen we ons werk tentoonstellen in 29th October, een prachtige winkel in het hart van de Sablonwijk, een van de meest iconische en kunstzinnige wijken van Brussel.
We zijn 29th October dankbaar dat ze hun deuren voor ons hebben geopend en ons een ruimte hebben geboden waar keramiek en mode elkaar kunnen ontmoeten.
Omringd door tijdloze objecten en zorgvuldig geselecteerde stukken, zal ons werk zijn plaats vinden in een omgeving die dezelfde waarden weerspiegelt die wij hoog in het vaandel hebben staan: authenticiteit, detail en emotie.
Deze samenwerking maakt deel uit van ons ARCUUM-project, een brug tussen kunst en design, en we zijn verheugd om dit te delen in een zo betekenisvolle en inspirerende context.
Onze stukken zijn gemaakt om te blijven, om te prikkelen, om een visuele en zintuiglijke dialoog te creëren, soms zelfs een architecturale.
Keramiek & imaginaire tafelcreaties — waar keramiek mee aan tafel schuift en tafels kunstwerken worden!*
Drie dagen lang ontdek je een wereld waar keramiek in dialoog gaat met verbeelding, waar elke tafel verandert in een levend schilderij.
Ambachtslieden en keramisten nodigen je uit in gevoelige universums, met handgemaakte objecten en composities die de kunst van het ontvangen heruitvinden.
Tussen ruwe materialen, organische lijnen en een mix van hedendaagse en vintage inspiratie viert Arty Tables het schone, het handgemaakte en de magie van de details.
Atelier Tou is een creatief huis dat gevoelig serviesgoed en eigentijdse interieurartikelen vervaardigt, waarbij traditionele keramiektechnieken opnieuw worden geïnterpreteerd.
Elk stuk wordt met de hand ontworpen en vervaardigd in Brussel door Anna Tou, ontwerpster van de collecties, met respect voor traditioneel vakmanschap en een evenwicht tussen elegantie en functionaliteit.
Foto's: Jérôme Hubert, Jules Toulet
Meer informatie: https://www.facebook.com/atelier.tou/
Wij zijn een nieuw gevormde groep onafhankelijke ontwerpstudio's die onlangs zijn samengekomen door onze gezamenlijke bezetting van de voormalige politiebarakken in Elsene — een ruimte die opnieuw in gebruik is genomen als tijdelijk centrum voor sociale en milieugerichte projecten.
Ieder van ons heeft een eigen ontwerptaal en materiaalbenadering, maar we zijn verbonden door een gemeenschappelijke interesse in het creëren van betekenisvolle, verantwoorde objecten die aansluiten bij de behoeften van vandaag.
Als onderdeel van Brussels Design September organiseren we een tentoonstelling in de Grote Zaal van de kazerne, waar we een selectie van ons eigen werk tonen naast dat van uitgenodigde ontwerpers uit ons uitgebreide netwerk.
De tentoonstelling is een ode aan opkomende ontwerptalenten, geworteld in materiaalexperimenten, duurzame processen en kritische reflectie op het hedendaagse leven.
De tentoonstelling legt bijzondere nadruk op een finissage-evenement. Ons doel is om een boeiende ruimtelijke ervaring te creëren die de diversiteit van onze praktijken weerspiegelt en tegelijkertijd de dialoog bevordert over design als instrument voor een positieve impact op het milieu en de samenleving.
De tentoonstelling belicht niet alleen voltooide stukken, maar ook processen, prototypes en interdisciplinaire samenwerkingen die de dynamische en evoluerende aard van ons collectief weerspiegelen.
Naast de tentoonstelling nemen we deel aan het OpenDoors-weekend. We bieden bezoekers een kijkje achter de schermen van onze individuele praktijken als voorproefje van de tentoonstelling die de week daarop van start gaat.
De site biedt meerdere studiobezoeken op één gemakkelijk bereikbare locatie, wat informele uitwisselingen bevordert en de banden tussen ontwerpers en de bredere gemeenschap versterkt.
De tentoonstelling en OpenDoors zijn een geweldige kans om onze opkomende aanwezigheid als groep onder de aandacht te brengen en bij te dragen aan het bredere gesprek dat Brussels Design September faciliteert – een moment om onze deuren te openen, ons werk te delen en verbindingen op te bouwen met het publiek en de ontwerpgemeenschap in het algemeen.
Ateliers Ursquare Alloya Atelier – Béatrice Vancaillie Ateliers Pollen – Léonie Alexis en Alexandre Nadaud Atelier Popi – Alix Nicolas DriesDries – Dries Hamels Aiko – Thomas Raa Frau Steiner – Meriem Steiner en Marie Troadec Studio Minimetre – Bérénice de Salvatore, Bastien Chevrier Amandine David Ohme – Gwenaël Sauvage Alizée Rubino
Roxane Lahidji, de oprichtster van Marbled Salts, maakt meubels, lampen en objecten van een innovatief materiaal dat ze heeft ontwikkeld op basis van zeezout. De galerie Augusta, die gespecialiseerd is in duurzaam design, presenteert haar werk van 19 september tot 30 november 2025 in het hart van de Zavel. De tentoonstelling richt zich vooral op de meest recente creaties van Roxane Lahidji. Deze omvatten muurschilderingen, ware zoutlandschappen die het patroon van de wind in de duinen oproepen. Naast het nieuwste onderzoek van de designer zal Augusta stukken tonen die kenmerkend zijn voor haar werk zoals de Planet lampen. Roxane Lahidji, oorspronkelijk afkomstig uit Parijs, woont in Brussel en heeft haar atelier gevestigd in Zaventem Ateliers. Deze eerste solo show benadrukt het unieke en innovatieve karakter van haar werk dat van New York tot Londen lof heeft ontvangen. Roxane Lahidji at Augusta 19 september - 29 november Donderdag/vrijdag/zaterdag van 14.00 tot 18.00 uur Gesloten op zaterdag 1 november
Ter ere van zestig jaar ‘De Mooiste Tsjechische Boeken’ verandert Book Space de crème de la crème van de Tsjechische boekvormgeving in een oogverblindende installatie waarin interieurdesign, boekgrafiek en educatie samenkomen, met een scherp oog voor inclusieve vormgeving.
Stap binnen en ontdek een zorgvuldig samengestelde collectie die zonder woorden spreekt: strips, prentenboeken, kookboeken, sporttitels en meer—elk gekozen om zijn vermogen te communiceren via vorm, kleur en puur Tsjechisch vakmanschap in druk en binding.
De installatie is opgebouwd rond meubelstukken van de Tsjechische ontwerpers en producenten Mikolášková & Drobná, TON, Master & Master, Plastic Guys, Masopust en Monotropa, een toonbeeld van de technische finesse en materiaalinnovatie die het Tsjechische design kenmerken.
Door literatuur, boekgrafiek en meubelontwerp in één inclusieve ruimte te verweven, versterkt Book Space de culturele banden tussen Tsjechië en België en nodigt het elke bezoeker uit om even gas terug te nemen en de boeken voor zichzelf te laten spreken. Gecureerd door Nicole Brock. Grafisch ontworpen door Barbora Kramná. Georganiseerd door Tsjechisch Centrum Brussel.
Cabinet is een curiositeitenkabinet waar u vintage objecten met een avant-gardistisch design vindt die u nog nooit eerder hebt gezien, met een focus op kristal, metaal en kunststoffen.
Deze pareltjes worden gevonden door Rebecca Jaber en Milosz Martyniak, de twee oprichters van het concept.
Als interieurontwerpers wilden we onze selectie en favorieten presenteren in een "Collected" showroom/lifestylewinkel aan het Brugmannplein 1 in Elsene, waar een selectie design, meubels, verlichting, decoratieve objecten en kunstvoorwerpen samenkomt.
Ook bieden we ondersteuning op het gebied van interieurontwerp. Merken zoals Mohebban Milano voor tapijten, Bd Barcelona, La Chance en Magis voor meubels, Bomma Lighting voor verlichting en Serax, Ichendorf en Roros Tweed voor decoratie en serviesgoed worden gepresenteerd. Gevestigde en opkomende ontwerpers zijn onder andere Moto Studio met Stack Furniture, Maria Scarpulla, Lucas Zito, Lila Farget, Dirk Meylaerts en Sara Moorhouse.
In het kader van Design September presenteren we de collecties geblazen glasverlichting van Bomma Lighting in combinatie met de glassculpturen van Lila Farget.
De tweede editie van de Curated, Functional Art Exhibition vindt plaats bij Mix Brussels en staat onder de artistieke leiding van Lionel Jadot.
Tijdens dit unieke evenement tonen getalenteerde ontwerpers hun werk in het iconische gebouw van de voormalige Royale Belge, dat voor de gelegenheid wordt omgetoverd tot een bruisende ontmoetingsplek voor creativiteit.
Ontwerpers, kunstenaars, verzamelaars en architecten komen samen voor een residentieweekend vol talks, ontmoetingen, lekker eten, muziek en DJ-sets.
Het driedaagse evenement is voor iedereen toegankelijk. De toegang is gratis, maar een ticket is verplicht.
d+ Meubels, verlichting en objecten uit de XXe eeuw met een accent op Italiaanse ontwerpers zoals Gio Ponti, Ettore Sottsass, Joe Colombo Gino Sarfatti, Ico Parisi, Castiglioni, maar ook Europese en Amerikaanse ontwerpers.
Design for Resilience is een Belgisch textielonderzoeksatelier dat de raakvlakken verkent tussen design, duurzaamheid en lokaal vakmanschap.
In Brussel en met Belgische partners ontwerpen en breien we verfijnde en verantwoorde textielobjecten – van huishoudlinnen tot plasticvrije accessoires – die het hedendaagse interieur versterken met zorg voor de planeet.
Onze langetermijnvisie: bijdragen aan de heropbouw van een ethische, biologische en duurzame textielsector in België, verankerd in lokale innovatie en circulair design.
Wat wij vervaardigen :
→ Interieurdecoratie: kussens en plaids van Europees linnen en Belgische wol, in Brussel gebreid met lokale, ethische materialen die het dierenwelzijn respecteren.
→ Duurzaam badlinnen: linnen handdoeken (performant, ultralicht of zacht), wasbare doekjes, exfoliërende washandjes van hennep, opbergzakjes.
→ Praktische en duurzame accessoires: schoonmaakdoekjes, sponsjes van hennep, zakjes en tassen van linnen en hennep.
→ Textiele accessoires: sjaals van wol, linnen en geüpcyclede zijde, met de hand gebreid in een zero-waste aanpak.
Design With Sense werkt sinds 2022 in het Brusselse als coöperatief verband die de mens en de materialen centraal plaatst in haar interieurontwerpen.
Onthaalruimtes, kantoren, keukens, handelszaken,… alles wordt ontworpen vanuit de behoeftes van de gebruikers en op basis van hergebruikmateriaal, om zo tot een uniek en stijlvol product te komen. Bij Design With Sense werken we transversaal en via het principe van « omgekeerd ontwerp » : 3-"We starten met het materiaal en betrekken de toekomstige gebruiker zeer snel bij het creatief proces, om zijn werkelijke behoeften zo snel mogelijk te integreren. Door een nauwe samenwerking tussen onze productieworkshop, binnenhuisarchitecten en klanten gaan we zo ver mogelijk om alls stakeholders constant te betrekken om zo uw droomproject tot leven te brengen."
Studio KA PAI heeft een nieuw creatief collectief geopend in Schaarbeek.
We zijn een klein collectief van kunstenaars wiens werk varieert van schilderkunst, poëzie, textiel, papier-maché objecten, scenografie, evenementenbeleving en bloemsierkunstinstallaties.
De studio wordt geleid door moeder-kunstenaars die een ode brengen aan uitgesproken kleuren, gedurfde patronen, de natuur en gerecycled design.
‘Design en Verlangen – Down the Rabbit Hole’ verkent de complexe relatie tussen creativiteit en commercialisering in een wereld die steeds meer wordt gevormd door algoritmische cultuur, affectieve economieën en de aantrekkingskracht van virale trends.
We stellen de vraag: waar staan we vandaag in de spanningsvolle wisselwerking tussen design en verlangen? De tentoonstelling brengt een selectie van objecten en media samen van tien hedendaagse Belgische kunstenaars en ontwerpers, van wie het werk op verschillende manieren de relatie tussen design en verlangen, creatie en consumptie bevraagt of onderuithaalt — systemen die deze relatie ondersteunen, maar ook vervormen.
De expo nodigt bezoekers uit om na te denken over hun rol als consument en maker, als zowel passieve als actieve deelnemer aan een wereld die wordt aangedreven door eindeloze cycli van verlangen en productie. Zijn we in dat konijnenhol gevallen?
En hoe ziet het er daar eigenlijk uit?
In het kader van Design September nodigt cityfab 3 je uit voor een namiddag rond de rol van stedelijke productieplekken in de overgang naar een duurzamere en herstelgerichte toekomst.
Het evenement start met een conferentie over repareerbaarheid, met bijzondere aandacht voor de samenwerking tussen de Repair Café-beweging en de makercommunity.
We openen ook het debat over de mogelijke rol van grote merken in het opzetten van gezamenlijke netwerken voor herstel.
Aansluitend is er een live demonstratie van onze industriële waterstraalsnijder, waarbij je de mogelijkheden van hoogtechnologische digitale fabricatie van dichtbij kunt ontdekken.
We sluiten de dag af met een BBQ en netwerkmoment, in een informele sfeer om makers, ontwerpers en andere stedelijke vernieuwers te ontmoeten. Gratis toegang, maar inschrijving is verplicht via de FORMULIER: https://www.facebook.com/Cityfab3, https://www.instagram.com/cityfab3/
Guillaume Slizewicz is een ontwerper en digitaal kunstenaar wiens werk zich bevindt op het snijvlak van technologie, het milieu en maatschappelijke kwesties.
In zijn praktijk houdt hij zich bezig met de veranderende dynamiek tussen innovatie en duurzaamheid, waarbij hij technologie op poëtische, suggestieve en kritische wijze inzet.
Zijn aanpak legt verbanden tussen oude ambachtelijke praktijken en hedendaagse digitale hulpmiddelen.
Zijn werken combineren vaak fysieke materialen, zoals metaal, hout en klei, met digitale processen zoals algoritmen, kunstmatige intelligentie en machine learning.
Ze verbinden het verleden met de toekomst en koppelen vakmanschap aan computationele processen.
Met ‘Headspace’ vullen we de woonkamer en eetkamer van een charmant huis in Brussel met een gecureerde selectie objecten van jonge ontwerpers.
We willen een ‘thuis’-gevoel creëren en toch unieke en gedurfde stukken tonen.
Het doel van de tentoonstelling is om ontwerpers, design enthousiastelingen en andere geïnteresseerden uit te nodigen om elkaar te ontmoeten in onze woonkamer.
De HOTHOTHOT-mokken verkennen experimentele vormen die de functionaliteit verbeteren.
De koffievariant heeft vinachtige vormen die het contact met warmte verminderen.
De nieuwe theemok is de eerste niet-ambachtelijke dubbelwandige keramische beker. Een ode aan het duizenden jaren oude keramiekambacht, gecombineerd met nieuwe 3D-printtechnieken om een vorm te creëren waarmee je een hete kop thee of koffie comfortabel kunt vasthouden.
De bekers zijn stapelbaar en verkrijgbaar in verschillende formaten. HOTHOTHOT Koffie Espresso: 80 ml, Cappuccino: 150 ml, Flat white: 200 ml, Latte: 300 ml, HOTHOTHOT Thee Klein: 130 ml, Groot: 230 ml.
IMAGINAIR Art/space & gallery in Brussel (Elsene) met focus op collectible design, fotografie en kunst werd opgericht door fotografe Katrien Vanderbiest en designer Geoffrey Lambert.
De galerij werkt samen met een klein collectief van vaste designers en een gecureerde selectie wisselende kunstenaars en fotografen.
De artist-led approach van IMAGINAIR, leidt tot SHOWS waarin het werk van verschillende hedendaagse kunstenaars de ruimte krijgt en elkaar ontmoet in een eigenzinnige scenografie.
Op uitnodiging van Brussels Design September en The Dominican, laat IMAGINAIR zich inspireren door de setting van het historische designhotel en brengt het er een selectie samen in de publieke vertrekken, op de grens tussen kunst en design.
Een scenografie als die van het operahuis naast de deur: even klassiek als eigentijds, even barok als ingetogen.
Door IMAGINAIR met eigen werk van Geoffrey Lambert, naast dat van Monica Piloni, ECHOES, Onas Uytdewilligen, Oskar Deroover, Ruben Boeren en anderen.
Espace Intermédiaire is een galerie voor hedendaagse kunst die als doel heeft het productieproces en artistiek onderzoek evenveel waarde te geven als het eindproduct.
De galerie is gevestigd in de Zavelwijk, een belangrijke plek voor kunst, antiek en design, en organiseert solo- en groepstentoonstellingen in alle artistieke disciplines, met een voorkeur voor traditionele media en ambachten.
In het kader van Brussels Design September verwelkomen we de kunstenares Isabelle Bonté-Hessed2 met de tentoonstelling “La Faute”, waarin ze zich toelegt op keramiek en, via keramiek, op boetseren als een ruimte van traagheid, experiment en weerstand.
Dit project, geïnspireerd op de roman “La Faute de l'abbé Mouret” van Émile Zola, is het resultaat van een langdurig verblijf in het Atelier des Tropiques, een centrum dat keramische creaties ondersteunt.
Voor de kunstenares is keramiek een medium voor kritische, zintuiglijke en sculpturale expressie. De hand wordt een interface. Het materiaal wordt een medium voor gedachten. Het ontwerp van haar creaties verkent de poëzie van klei door middel van plastisch en narratief onderzoek.
Haar werk versmelt kunst en literatuur en nodigt de toeschouwers uit om zich onder te dompelen in een bloeiende tuin van kennis. De keramiek is gemaakt van porselein en in één keer gebakken.
Kazar is een unieke interieur shop in het hart van de Dansaertwijk en biedt een met flair uitgekozen mix van vintage, artistieke creaties en hedendaags design. Charmante meubels, originele verlichting, unieke objecten, kleurrijk textiel en verfijnd servies... Alles wat je nodig hebt om een sfeervol interieur te creëren dat echt bij je past.
OPENINGSTIJDEN:
Zat.: 11:30uur > 6uur + elke 1st zon. per maand
of op afspraak
L’Héliotrope is een winkel voor antieke meubels en voorwerpen in het centrum van Ukkel.
Sinds april 2024 verkoop ik er ambachtelijke meubels, verweerde meubels, oude spiegels met afgeschuinde randen, huishoudlinnen van ruw of fijn geborduurd linnen, kunstvoorwerpen en curiosa.
De winkel is ontworpen als een woondecor. Ik hecht veel belang aan de inrichting.
Ik ben de vrouw achter GO.SEE.CREATE. Reizen, vooral naar het hoge noorden, zijn mijn grootste inspiratiebron.
Elk sieraad is een ode aan de natuur, geïnspireerd door haar kracht. Het bestaat uit materialen die zijn gevormd door de aarde, de zee, de wind en de tijd.
Elk ontwerp is uniek, een vertaling van mijn foto's door het zoeken naar de tinten en kleuren waaruit ze bestaan, maar ook en vooral door de wens om de emotie weer te geven die ik voel bij het zien van ongelooflijke landschappen. Mijn bank, mijn kompas ...
Ze komen tot leven in mijn atelier-boetiek in Brussel, maar de echte alchemie vindt plaats wanneer ik, terug van mijn reizen, op mijn bank zit, mijn referentiepunt, mijn kompas, en mijn blik zich verliest in de horizon.
De kleuren, de beelden, de gevoelens van verre landen komen terug en verdringen elkaar. Ik vlieg opnieuw naar andere breedtegraden. Een sieraad ziet het levenslicht. Ik ben de vrouw van de bank, ik neem u mee op reis ...
LE BEAU A UNE ADRESSE is een kunsthuis, gelegen in het hart van Brussel. Isabelle Leclercq, de oprichtster, creëerde dit intieme en warme huis om het BEAUTIFUL in kunst, design, literatuur en gastronomie te vieren. Het huis verwelkomt en zet hedendaagse kunstenaars en ontwerpers in de kijker. Het is dankzij het vintage meubilair van de jaren 1950 tot 1990, gepassioneerd gesourced door Isabelle Leclercq, dat dit Maison de Maître uniek is in zijn stijl. Literaire bijeenkomsten, artistieke evenementen en culinaire presentaties worden aan de bezoekers aangeboden. Het huis biedt kunstwandelingen en privébezoeken, elke dag op afspraak. Kunstwerken en vintage meubels worden te koop aangeboden. De mantra van de oprichter: "Laten we ons inspireren en verbazen door het mooie."
Open op afspraak (per e-mail of telefoon). contact@lebeauauneadresse.com +32.470.910.418
Hij is de meubelmaker, de restaurateur, de vakman van de knowhow, de ontwerper, de nieuwsgierige naar schoonheid, ze is gepassioneerd door materialen, de stoffenverzamelaar, de weg van sferen, de leverancier van kleuren, de jager van elegantie.
OPENINGSTIJDEN:
Maan. tot zat.: 10uur > 18:30uur of op afspraak
In het hart van deze tentoonstelling is licht niet langer slechts een functioneel hulpmiddel – het wordt materiaal, taal en ervaring.
Lightcore roept deze lichtkern op die onze perceptie vormt, ruimtes transformeert en een dialoog aangaat met technologie. Via designobjecten, digitale installaties en immersieve installaties verkennen de deelnemende makers het licht in zijn meest poëtische én meest innovatieve vormen.
Ze onthullen zowel zijn emotionele kracht als zijn technologische essentie en spelen met zijn gloed, zijn stromingen en zijn schaduwen. Lightcore is een reis naar de kern van het licht, waar design kunst ontmoet en technologie emotie wordt.
Rondleiding door de tentoonstelling Looking Through Objects: Women in Contemporary Polish Design met Agnieszka Jacobson-Cielecka en Gian Luca Amadei, curatoren.
Over de curatoren: Agnieszka Jacobson-Cielecka is een designcurator met een achtergrond in beeldende kunst. Ze is geïnteresseerd in hoe de lokale context ontwerpidentiteiten beïnvloedt. Ze is ook columnist, organisator van evenementen en jurylid van designwedstrijden. Agnieszka is decaan van de faculteit Design aan de SWPS Universiteit in Warschau. Daarvoor was ze de artistiek directeur van het Łódź Design Festival en de launching editor-in-chief bij Elle Decoration Poland. Gian Luca Amadei is architectuurhistoricus, onderzoeker en curator. Hij is geïnteresseerd in architectuurgeschiedenis, stedenbouw, sociologie en culturele context.
Gian Luca is een voorstander van levenslang leren en docent aan het Royal College of Art in Londen. Hij is ook de auteur van de boeken: Discovering Women in Polish Design (2009) en Victorian Cemeteries and the Suburbs of London (2022).
Looking Through Objects is een originele tentoonstelling die de belangrijke rol illustreert die vrouwelijke ontwerpers vandaag spelen in Polen. Van productontwerp tot eenmalige stukken, deze creaties vertellen het verhaal van een rijk scala aan unieke prestaties. Organisatoren: Design Museum Brussels en Pools Instituut Brussel Partners: SWPS University in Warschau, Royal College of Art in Londen, National Museum in Gdańsk Curatoren: Agnieszka Jacobson-Cielecka, Gian Luca Amadei, Dario Lombardi.
Meer informatie, registratie: info@designmuseum.brussels / 02 669 49 21
Material Reverie Een dagdroom van materie, tussen gebaar, vorm en licht.
Ter gelegenheid van Design September opent de boetiek haar deuren voor een immersieve installatie gewijd aan het juwelenproces.
Material Reverie verkent de poëzie van de materie: ruw, gegoten, gevormd, gepolijst... Deze tentoonstelling viert de schoonheid van verborgen stappen – van gesculpteerde was tot gezette steen – en onthult de geheimen van zeldzaam ambachtelijk vakmanschap.
Een zintuiglijke dialoog tussen het onzichtbare en het kostbare, tussen het gebaar en de vorm, tussen stilte en licht.
Voor het eerst sinds onze intrek in ons atelier in Anderlecht openen wij de deuren van onze wereld van fijne lederbewerking en design.
Stap binnen in ons atelier en ontwerpbureau en ontdek onze tools, materialen en projecten – van eerdere creaties tot werk in uitvoering.
Niyona is meer dan een lederatelier. Het is een multidisciplinaire studio waar minimalistische esthetiek samensmelt met traditionele technieken.
Tijdens ons open atelier krijg je de unieke kans om deze creatieve dialoog van dichtbij te beleven — een kruispunt van design, gastronomie, mode, architectuur en scenografie, dat onze visie als makers en ontwerpers weerspiegelt.
Kom langs voor een rondleiding, ontmoet het team en ervaar de sfeer van een plek waar vakmanschap en een hedendaagse visie elkaar ontmoeten.
We nemen graag de tijd om onze passie, werkwijze en het verhaal achter elk stuk met je te delen.
Wij zijn een interieurontwerpbureau dat een voortzetting heeft ontwikkeld van onze meubelcollectie die we in 2020 hebben gelanceerd.
Deze collectie bestaat uit stoelen, dienbladen, een scheidingswand (scherm), twee lampen, bijzettafels en een bank. Tijdens Brussels Design September zullen we een ruimte in ons kantoor inrichten om deze collectie onder de aandacht te brengen.
Een nieuwe ruimte gewijd aan hoogwaardig hedendaags design, Sisu opende zijn deuren in juni 2024 in een prachtig herenhuis uit de 19de eeuw, gelegen in Sint-Lambrechts-Woluwe, in de wijk Georges Henri.
Deze locatie van 180 m², verdeeld over twee verdiepingen, presenteert een zorgvuldig samengestelde selectie van eigentijds meubilair en verlichting van Europese designhuizen zoals Zanotta, MDF Italia, BD Barcelona, Catellani & Smith, Oluce en Foscarini.
Ter gelegenheid van Design September 2025 wil Sisu een exclusieve tentoonstelling presenteren van de Belgische kunstenaar Michaël Scheers, wiens werk zich inschrijft in de traditie van de kinetische kunst.
Met zijn levendige, geometrische composities onderzoekt Michaël Scheers beweging op een manier die onze waarneming uitdaagt, intrigeert en betovert. Krommingen, lijnen, texturen en kleuren gaan met elkaar in dialoog en brengen poëtische en dynamische optische illusies tot leven.
Een voorproefje van zijn werk is te ontdekken op zijn website: www.michaelscheers.com. Om deze visuele ervaring te verrijken, wordt elk werk van de kunstenaar gekoppeld aan een geurkaars van Bois Eloi Fragrances, een Belgisch, ambachtelijk en ecologisch merk.
Elegant, duurzaam en navulbaar: deze kaarsen voegen een olfactorische dimensie toe aan de visuele beleving van Michaël Scheers, en creëren een subtiele dialoog tussen licht, materialen, kleuren en geur.
Arthus Galerie @arthus_gallery, gelegen aan het charmante Kasteleinsplein in hartje Brussel, in september een pop-uptentoonstelling organiseert met de titel "Palm Springs". Tentoonstelling: 11 september - 5 oktober.
Voor deze gelegenheid werken we samen met styliste Audrey Heselmans (@audreyheselmans), oprichtster van het lifestyleconcept Maison de la Folie (@maisondelafolie), die een eclectische en meeslepende tentoonstelling creëert, geïnspireerd op de zonnige wereld van Palm Springs: design, vintage meubels, sieraden, stoffen, decoratieve objecten en lifestyle.
Audrey, gepassioneerd door deze bestemming die ze door en door kent, brengt haar unieke perspectief, geïnspireerd door talloze reizen en anekdotes, naar de tentoonstelling.
Deze tentoonstelling toont het werk van de Deense kunstenares Tilde Grynnerup (@tildegrynnerup). Hun kleurrijke en speelse esthetiek past perfect in dit krachtige en unieke visuele universum.
Dagelijks geopend van 14.00 tot 18.00 uur. Gesloten op maandag en zondag.
Radical Landscapes markeert Mario Trimarchi's eerste solotentoonstelling in Brussel. De Compasso d'Oro-bekroonde ontwerper en architect presenteert een selectie van zijn meest recente werk, waaronder unieke objecten en tekeningen op papier. Trimarchi's onderzoek ontvouwt zich over delicate, poëtische landschappen gevangen in zijn tekeningen, en zet zich voort in de creatie van onverwachte en soms precaire objecten: geraffineerde assemblages van ruwe materialen zoals glas, metaalgaas, steen, messing met huiselijke en vertrouwde vormen. Deze fragiele maar opvallende constructies spreken tot ons over het onbereikbare evenwicht van het leven, over warmte en koude, instabiliteit en soliditeit, lichtheid en gewicht, transparantie en ondoorzichtigheid. In Radical Landscapes nodigt Trimarchi ons uit om de poëtische wrijving tussen het natuurlijke en het ontworpene te verkennen — tussen wat we kennen en wat we nog leren zien.
Monika Unger — Tentoonstellingsconcept en productie
De tentoonstelling presenteert objecten en tekeningen uit zes verschillende collecties:
BARRICADES, fragiele architecturen gemaakt van structurele fragmenten, geassembleerd in onzeker evenwicht.
CLOSE TO THE EDGE, rots en glas — gewicht en transparantie — gehouden in precair evenwicht, uitkijkend over de afgrond.
THE WALL, geweven metalen objecten — vaten in groei — zich uitstrekkend omhoog naar de hemel.
FOREVER, MAYBE, een collectie ringen die misschien voor altijd zouden kunnen duren — of vervagen zoals zeestenen gevormd door wind en water.
STRAWBERRY FIELDS FOREVER, miniatuur landelijke landschappen die het platteland in onze huiselijke ruimtes brengen.
STILL LIFE, glazen takken vervlechten zich en rijzen op om regenwater te verzamelen en te verdelen in een eeuwige, delicate beweging.
Een selectie van designobjecten, momenteel in productie door Alessi, Caimi en Ichendorf wordt gepresenteerd op de benedenverdieping.
Mario Trimarchi is een ontwerper en architect die design ziet als een middel om poëzie te brengen in de wereld van alledaagse objecten. Voormalig directeur van de Design Master-cursus aan Domus Academy, was hij deel van de Olivetti Design Studio voordat hij het merk consultancybureau Fragile oprichtte. Vandaag, door zijn eigen praktijk, Mario Trimarchi Design, creëert hij objecten en meubels voor toonaangevende internationale bedrijven.
In 2016 werd hij bekroond met de Compasso d'Oro voor de Ossidiana koffiemaker ontworpen voor Alessi. Zijn werk verkent vaak de grenzen tussen tekenen en design: in 2019 hield hij solotentoonstellingen van zijn tekeningen in het Italiaanse Culturele Instituut in Parijs en in de Design Hub in Barcelona. In 2020 werden twee stukken uit Botanica — een collectie geluidsabsorberende panelen voor Caimi — verworven door de Quirinale Contemporaneo Collectie.
In 2022 werd hij uitgenodigd door de Korea Craft and Design Foundation om vijf kleine Yugi messing altaren te ontwerpen, en ontving de Targa d'Oro van de Unione Italiana Disegno (UID) voor zijn bijdrage aan de tekencultuur.
In 2024 werd de film Ten Types of Black, geregisseerd door Emilio Neri Tremolada, uitgebracht, die een poëtische reflectie biedt op Trimarchi's zwart-wit tekeningen, die hij beschrijft als een manier om "voor altijd de aanwezigheid van dingen vast te leggen en hun vredige overleving te verzekeren."
Sinds 2024 verbreed zijn onderzoek op het snijvlak van kunst en design zich, leidend tot een reeks solotentoonstellingen in Milaan (Galleria Jannone en Paula Seegy Gallery), Como (Galleria Diaz 14), en Londen (Mint Gallery). Hij tekent dag en nacht.
Random Distractions (: is een tentoonstellingsproject bedacht door Lucas en Alice, hij designer en zij communicatiespecialiste. Vanuit een gemeenschappelijke passie voor een geëngageerd, toegankelijk en betekenisvol design, weerspiegelt deze tentoonstelling onze wens om samen te werken aan een project dat onze gedeelde aspiraties belichaamt: verbeelden, creëren en vooral een design overbrengen dat aansluit bij de uitdagingen van de wereld van vandaag. Aan de hand van een selectie van zeven projecten uit Lucas' praktijk, verkent Random Distractions (: de spanningen tussen kritische reflectie, creatief proces en collectieve betrokkenheid. De gepresenteerde objecten en installaties draaien rond thema’s als circulariteit, hergebruik van materialen, technologie, en sociale en politieke dynamieken, in een transdisciplinaire en open source benadering. In plaats van het eindresultaat te verheerlijken, belicht deze tentoonstelling de zijpaden: wankele prototypes, mislukte maar toch inspirerende pogingen, onafgewerkte of heropgeviste ideeën, en onverwachte uitwisselingen tussen vrienden, kunstenaars, ingenieurs of nieuwsgierigen. Random Distractions (: wil zo een levendige, interactieve en evoluerende ruimte zijn, die uitnodigt om de achterkant van hedendaagse designcreatie te begrijpen.
Getoonde projecten:
CLEAR – Circular Electronics Upcycled - Transparante audio-objecten gemaakt uit oude elektronische componenten, gerecupereerd, gedemonteerd en opnieuw samengesteld.
CHAIR – Parametric Furniture Numerical Simulated - Een reeks unieke stoelen ontworpen vanuit één parametrisch model, numeriek gesimuleerd om zich automatisch aan te passen aan gerecupereerde materialen met uiteenlopende vormen, zonder elk stuk opnieuw te moeten tekenen.
RBAG – Open Source Textile Objects - Een reeks open source accessoires en kledingstukken, eenvoudig te maken uit geüpcyclede materialen, met vrije patronen en 3D-printbare vervangstukken.
REDISTRIBUTE – Visual Representation of Wealth Scales - Redistribute is een visueel project dat economische ongelijkheden inzichtelijker maakt door abstracte bedragen om te zetten in concrete formaten zoals afstand, tijd of volume.
RITMO – Visual Coding Performance - Ritmo is een visueel en performatief project dat realtime beelden genereert op basis van bewegingen, geluiden of aanwezigheid, opgevangen door sensoren, hier via een Kinect, zelfs onder extreme omstandigheden zoals nacht, regen of mist.
MODULAIR – Multiple Modular Products - Een modulair systeem van objecten dat de domeinen van meubilair, verlichting en audio met elkaar verbindt.
Retrofaktory, biedt voor al 10 jaar, een breed scala aan vintage verlichting van de jaren 50s tot de jaren 80s, meubels en een grote selectie van keramiek
De tentoonstelling Savour presenteert een selectie projecten van studenten van de Product Design Studio aan de Praagse Academie voor Kunst, Architectuur en Design, die het thema gastronomie combineren als een ruimte voor zintuiglijke ervaring, cultureel delen en ambachtelijke dialoog.
Als onderdeel van het Brussels Design September festival presenteert het Praagse Huis productcollecties die zijn gemaakt in samenwerking met de Tsjechische glasfabrieken Bomma en Květná en de gastronomische groep Ambiente.
De tentoonstelling combineert hedendaags design met de traditie van het glasambacht en laat zien hoe een nieuwe eettaal kan worden gecreëerd - van bierglazen en drinkglazen tot lampen die zijn ontworpen voor restaurantomgevingen.
De individuele installaties weerspiegelen zowel het creatieve proces als de technologische mogelijkheden en culturele overlappingen die verbonden zijn met toegepast glas.
Er loopt een ritme van verhalen door de tentoonstelling - van kooktechnieken die in objecten worden omgezet tot een eerbetoon aan de glasmakers van de Moravische stad Květná.
De tentoonstelling Savour nodigt bezoekers uit om ‘niet alleen te kijken’ naar het ontwerp, maar om er echt van te genieten - in detail, in materiaal, in context.
En vooral, om het alledaagse ritueel van eten dichter bij ons te brengen door glas als een ruimte van menselijk contact, ambacht en cultuur.
Inner Design is een Belgisch bedrijf dat zich richt op het ontwerpen van hedendaagse en innovatieve ruimtes en meubels, met als doel het welzijn van de gebruikers te verbeteren.
Het bedrijf werd opgericht in februari 2024, na twee jaar van voorbereiding en ontwikkeling van het eerste product.
Het is het resultaat van een diepgaande reflectie over de wereld waarin we leven en onze groei als mensheid.
Het eerste product, Shanti®, is een relaxstoel die speciaal is ontworpen om een tijdloos moment van ontspanning te bieden. Het is ideaal om te dromen, lezen, muziek te luisteren, te mediteren of borstvoeding te geven, zowel in privéruimtes als openbare ruimtes zoals kantoren, hotels, luchthavenlounges, universiteiten, bibliotheken, privéklinieken en recreatiecentra.
Het product wordt in België vervaardigd met uitzonderlijk vakmanschap, gebruikmakend van hoogwaardige, natuurlijke en duurzame materialen, met oog voor detail.
Shanti® biedt personaliseerbare stoffen en een uniek ontwerp, zodat het naadloos past in verschillende interieurprojecten.
Meer info: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555789572957
https://www.instagram.com/innerdesign_studio/
Als onderdeel van de ontwikkeling van het merk JOA openen we deze zomer een nieuwe showroom in Chatelain.
Ons concept van de showroom werd volledig herzien om bezoekers en toekomstige klanten een totaalervaring te bieden.
De bezoekers kunnen ontdekken wat JOA zo speciaal maakt, de rondingen van onze meubels, de details van de concepten enzovoort.
Er zal ook een speciale sculptuur in de ruimte worden geïnstalleerd. Dit kunstwerk symboliseert zowel onze link met de natuur als onze technische knowhow.
Sonian is een zeer gespecialiseerd atelier dat uitsluitend werkt met uniek hardhout uit het Zoniënwoud, een UNESCO-werelderfgoedlocatie die bekend staat om zijn uitzonderlijke torenhoge beukenbomen.
We creëren gewilde objecten in samenwerking met toonaangevende ontwerpers en beschikken over eigen productiefaciliteiten voor op maat gemaakte projecten.
Een samenwerking tussen Ma. Art Space en Zarif Design Ma. Art Space is verheugd een uitzonderlijke tentoonstelling te presenteren in samenwerking met Zarif Design, een modehuis opgericht in 2005 in Kabul door Zolaykha Sherzad.
Met deze tentoonstelling brengen we voor het eerst in Brussel een duizendjarige textieltraditie onder de aandacht – bedreigd, maar nog altijd levendig – die Zarif zich toelegt op te behouden én te heruitvinden. Zarif – wat ‘kostbaar’ betekent in het Dari – werkt aan het herleven van traditionele Afghaanse ambachten: het weven van zijde en katoen, eeuwenoude borduurtechnieken, en het vervaardigen van de beroemde chapans (traditionele mantels).
Elk stuk draagt een herinnering, een verhaal, een diepe band met de culturen langs de Zijderoute. Zarif Design streeft ernaar deze erfgoedtechnieken te bewaren door te werken aan de volledige productieketen: van grondstoffen (zijde, katoen, wol) tot het vervaardigen van unieke stukken, met respect voor lokale kennis en de spirituele betekenis ervan. Maar deze benadering is ook diep menselijk en geëngageerd.
Zarif Design is een ruimte van verzet en creatie voor Afghaanse vrouwen. In een context van politieke instabiliteit en vrijheidsbeperkingen vinden deze ambachtsvrouwen via hun werk een bron van inkomen, overdracht en waardigheid.
Ze bouwen er aan sociale verbondenheid, leren en creëren, en laten hun stem horen. Door textielkunst als expressievorm te gebruiken, slaat Zarif een brug tussen hen en de wereld.
Deze textielwerken maakten deel uit van grootschalige installaties, onder andere in het MuCEM (Marseille, 2019), het Musée national des arts asiatiques – Guimet (Parijs, 2022), de Chapelle Méjan (Arles, 2023) en Homo Faber (Venetië, 2024).
De tentoonstelling in Brussel toont een selectie unieke textielstukken, tussen traditie en moderniteit, allemaal met de hand gemaakt en te koop aangeboden.
Elke aangekochte creatie ondersteunt niet alleen het voortbestaan van een kostbaar lokaal ambacht, maar ook de economische en sociale emancipatie van de vrouwen die deze kennis dragen.
In het hart van Brussel biedt Muntpunt meer dan boeken, het biedt een onderbreking van het drukke stadscentrum.
Sinds januari is het interieur in stilte aan het veranderen, een doordachte herinrichting van de openbare ruimte door Doorzon interieurarchitecten.
Een op maat gemaakte tribune, uitnodigende clubzitjes en royale tafels vullen nu de begane grond. Wat ooit een grote entree was, is nu een uitnodigende plek om te verblijven.
In 2020 begonnen de stichters van het Gentse collectief Stand van Zaken, Stefanie Everaert en Theo De Meyer, een verlaten serre in Vlaanderen te bewonen.
Deze ervaring was de gelegenheid om nieuwe manieren van ruimtegebruik te ontdekken, spelend met de grenzen van onze huiselijke gewoontes.
Het onderzoek dat ze voorstellen uit te voeren tijdens een residentie van vier maanden in Brussel, staat in nauw verband met wat ze in de serre hebben ervaren en het feit dat deze binnenkort ten einde loopt.
Wat kan het leven in een uitgestrekte, klimaatgevoelige ruimte ons leren over migrerend leven? Wat betekent het om ruimtes seizoensgebonden te bewonen? En welke hulpmiddelen creëren we om deze bijzondere manier van leven mogelijk te maken?
Al deze vragen zullen deel uitmaken van de empirische experimenten en het intuïtieve onderzoek dat Stefanie en Theo de komende maanden zullen opzetten in een poging om het gevoel van vrijheid te versterken.
Na de aankondiging van de aanstaande verkoop van de kas, zal de residentie een tijd bieden om na te denken over wat er daar is gebeurd en wat we ervan kunnen leren, terwijl de tentoonstellingsruimte de plek zal zijn om hulde te brengen aan deze ervaring.
De opening van de tentoonstelling op donderdag 25 september is het resultaat van hun residentie.
Vestiges is een verzameling van drie verzamelbare designstukken: de drukhanger, de zachte toren en de Vestiges-tafel.
Alle drie de stukken zijn gemaakt met lasercut aluminium platen die door ongevallen zijn getekend; foto's van gebroken objecten.
De herhaling van de tekening dankzij lasersnijden brengt een esthetische paradox met zich mee. De stukken zijn ook een verkenning van ambachten en digitale productie met toevoeging van natuurlijke latex, getextureerd glas of met hars bedrukte bol.
Alle stukken worden geproduceerd in Brussel en op bestelling gemaakt en worden vers uitgebracht in online galerijen zoals Adorno of The thing magazine.
Foto's: Dogtooth, Simon Breynaert, Simon Hampikian
Zowel het werk van designcollectief Vormen als dat van fotografe Liza François ademt een stille gevoeligheid voor materiaal, emotie en ruimte.
Waar Vormen poëtische objecten creëert die ontstaan vanuit intuïtie en het materiaal zelf, vangt François met haar lens de gelaagdheid van het menselijke bestaan in beelden die zacht, eerlijk en tastbaar aanvoelen. In deze presentatie ontstaat een ontmoeting — een dialoog tussen beeld en vorm.
Beelden en objecten die elkaar ondersteunen, weerspiegelen, omarmen en laten rusten. Zowel beeld als vorm dragen elkaar.
Hun gedeelde esthetiek van eenvoud en kwetsbaarheid nodigt uit tot vertraging en verstilling: een aandachtige blik op het alledaagse, waarin de grenzen tussen object en beeld vervagen.
Home Design / Decoratieve Kunsten XX / 50’s-60’s-70’s
Scandinavische meubels, Italiaanse lampen, antieke en hedendaagse keramiek, bronzen van hoge kwaliteit, architectenmeubels, marmeren sculpturen, schilderijen en lithografieën... een ruime keuze gelegen in het hart van de Marollen!
De Belgische fabrikant van verlichting en woonaccessoires, Zangra, opent haar eerste winkel in het hartje van Brussel.
Na jaren van succesvolle online verkoop, besloot Zangra om haar klanten ook een fysieke winkelervaring aan te bieden en ze zo te laten kennismaken met de zangra-wereld. De allereerste zangra shop is gevestigd in de Brusselse binnenstad, achter de Koninklijke Vlaamse Schouwburg (KVS) en recht tegenover het bekende kunstwerk, de cementwagen van Wim Delvoye.
De winkel is volledig in lijn met de uitgepuurde Zangra-stijl en combineert ook een kantoor, zodat de klanten ook een kijkje kunnen nemen achter de schermen. De winkel biedt een uitgebreid assortiment van haar producten aan, van Art Déco verlichting tot retro woonaccessoires. Zangra besteedde veel aandacht aan de presentatie van hun assortiment, waarbij klanten ideeën krijgen aangereikt voor het creëren van een poppy en retro interieur. “Onze missie is om onze klanten te inspireren, hun creativiteit te stimuleren en hen de eindeloze mogelijkheden van onze Zangra producten te laten zien.” aldus CEO Eve Van Dyck.
De nieuwe Zangra winkel situeert zich binnen de vijfhoek van Brussel. Het Sint-Katelijneplein, trendy restaurants, de Antoine Dansaertstraat, de Beurs en de Grote Markt liggen op een steenworp afstand. De winkel bevindt zich ook vlakbij de nieuwe hippe zone rond het Kanal Museum en Tour&Taxis.
Choose a category
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.